חיפוש

מבצע חרבות ברזל

צוותי הרפואה בבילינסון למען הלוחמים והאזרחים הפצועים

בשעה קשה זו, כאשר עדויות בלתי נתפסות מזירת המלחמה מגיעות מהשטח, הלב נקרע והראש מסרב להאמין. למעלה מ – 1,200 נרצחו ונפלו בעוטף עזה ואלפים נפצעו, חלקם מטופלים בשעה קשה זו בבילינסון. אנחנו משתתפים בצער המשפחות שאיבדו את יקיריהן, מאחלים החלמה מלאה לפצועים ומקווים כי החטופים השבויים ישובו בשלום לביתם. אנו מבקשים לשתף אתכם מעט במתרחש אצלנו בבילינסון ולהביע את הערכתנו העמוקה על היותכם לצידנו, לא רק בשגרה אלא גם בשעת חירום לאומית.

מייד עם תחילת הלחימה עבר בית החולים שלנו למתכונת חירום וערוך לאירוע רב נפגעים. חלקם של הלוחמים והאזרחים שהגיעו לבילינסון עברו ניתוחים אורתופדיים וכירורגיים מורכבים, חלקם מאושפזים ביחידה לטיפול נמרץ ונאבקים על חייהם. כמו כן צוות בית החולים מסייע ככל הניתן לעמיתינו בבתי החולים בדרום, בייעוץ ובכל תמיכה מקצועית נדרשת כדי לעמוד בעומס הגדול של הטיפול בנפגעי הימים האחרונים. אנשי הצוות הנפלאים של בילינסון והשרון, כמו בכל שעת מבחן מתגייסים במלוא הנתינה, במקצועיות ובנחישות להציל חיים ולהעניק את הטיפול הטוב ביותר.

אנו מתייצבים בשעה קשה זו לצד משפחות הפצועים ודואגים לכל מחסורם. תודה לכל מי שתמך וסייע להם בשעה בה הם מלווים את ילדיהם ובני משפחותיהם בדאגה רבה. עובדים סוציאליים, פסיכולוגים וצוותי בית החולים דואגים 24/7 למשפחות ולמאושפזים. לצד תמיכה רחבה זו, אנו פועלים לבית החולים להיערך לשעת חירום. בזכות תרומתכם בית החולים יוכל לפעול לרכישת ציוד חסר במערכים אורתופדיה, כירורגיה, טיפול נמרץ, מלר"ד (מיון), הרדמה, נוירוכירורגיה, חדרי ניתוח, כלי דם ולב.

מבין הציודים הרפואיים הדחופים הנדרשים: מכונות הנשמה, מוניטורים להרדמה, ציוד רפואי לבנק הדם, אמצעי שאיבה לבנק הזרע (לשאיבת זרע מחללים על פי רצון המשפחה) ומערכות שיקוף לחדרי ניתוח. תודתנו נתונה באופן אישי לכל אחת ואחד העומדים לצידנו בתקופה מטלטלת זו.

בשעה קשה זו, אנחנו מחזקים את ידי צוותי הרפואה המסורים, את צה"ל וכוחות הביטחון; ובעיקר, קוראים ללכידות ולאיחוד שורות בעם ישראל. כולנו נזדקק לכל תעצומות הנפש, המחויבות והכלים כדי לצלוח את האתגרים שלפנינו. רק בכוחות משותפים נוכל לעמוד בכך בהצלחה. לכולנו אותה תפילה בלב, שהמערכה הקשה והמטלטלת שנכפתה עלינו תסתיים ככל האפשר מהר, בכמה שפחות נפגעים ואבדות בנפש. מי ייתן שהנעדרים והשבויים ישובו הביתה בשלום, ונדע כולנו ימים שקטים וטובים יותר.

פנחס (פיני) כהן                      אורלי מסקין

יו"ר עמותת הידידים                 מנכ"ל עמותת הידידים

שתפו את הפרויקט

כתבו לנו

יש לכם שאלה? רוצים לשמוע פרטים נוספים אודות הפרויקט?
צרו איתנו קשר ונדאג לחזור אליכם בהקדם.